خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

آنکارا، پایتخت ترکیه، دومین شهر بزرگ این کشور است. در آنکارا می‌توانید مدرن‌ترین و سنتی‌ترین محصولات را در کنار هم از  فروشگاه‌های مختلف و بازارچه‌های سنتی خریداری کنید. راهنمای خرید در آنکارا، شما را با بهترین مراکز تجاری و بازارچه‌های شهر آشنا می‌کند.

در صورتی که امکان خرید حضوری از این مراکز خرید ندارید به راحتی می توانید از طریق شرکت پرشین اقدام به خرید تمامی برندهای ترکیه به صورت آنلاین را داشته باشید و درب منزل محصول خود را دریافت کنید.

خرید آنلاین از ترکیه

آنکارا به‌عنوان پایتخت ترکیه، پر از فروشگاه‌ها، غرفه‌ها و بازارهایی است که معمولا گردشگران از گشت و گذار در میان آن‌ها لذت می‌برند. این شهر اگرچه زیاد برای خرید مشهور نیست، محصولات و سوغاتی دارد که معمولا مورد توجه گردشگران خارجی قرار می‌گیرد. بنابراین اگر برای سفر به آنکارا برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما زمان و بودجه‌ی کافی برای خرید هم در نظر بگیرید.

آنکارا علاوه بر اینکه از نظر تجاری بسیار حائز اهمیت است، یک شهر تاریخی است پر از بازارهای سنتی. این بازارهای سنتی در کنار مراکز خرید بزرگ و مدرن، تضاد جالبی ایجاد کرده‌اند. در این شهر فرقی نمی‌کند که اهل خرید شیک و لوکس باشید یا خرید ارزان را ترجیح بدهید.

در هر صورت یک مرکز خرید مناسب سلیقه‌ی خود پیدا می‌کنید. در بازارها می‌توانید محصولات بومی‌تر را با قیمت‌های مناسب‌تر بخرید و با اهالی شهر بیشتر در ارتباط باشید. می‌توانید در مغازه‌های بازار، سر قیمت با فروشنده چانه بزنید.

همین چانه زدن‌ها شاید باعث شود که دوستان خوبی در میان اهالی شهر پیدا کنید. در مراکز خرید مدرن می‌توانید محصولات برتر از بهترین برندهای مد و پوشاک، لوازم منزل، عطر و لوازم و آرایش را خریداری کنید.

البته این فروشگاه‌ها جای چانه زدن نیست و احتمالا بیشتر بازدیدکنندگان آن‌ها را گردشگران خارجی تشکیل می‌دهند.

از آنجایی که در شهر آنکارا مراکز خرید و بازارهای زیادی وجود دارد، بد نیست که قبل از سفر این مراکز را بشناسید و از قبل برای سر زدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید تا زمانی که به مقصد رسیدید، برای انتخاب سردرگم نشوید.

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

مراکز خرید مدرن

خیابان Tunalı Hilmi یک مقصد عالی برای خرید شیک و امروزی در آنکارا است. در این خیابان، مراکز خرید مدرن و بزرگی قرار دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مرکز خرید Karum اشاره کرد.

مرکزی که در شش طبقه با محصولات برتر از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند. اگر به دنبال محصولاتی مثل زیورآلات، پارچه و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، هدیه و سوغات و محصولات مشابه می‌گردید،

در این مرکز خرید به راحتی آن را پیدا می‌کنید. در طبقه‌ی همکف این مرکز تجاری، رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیار شیک و عالی وجود دارد که تفریح شما را کامل می‌کند.

در مرکز خرید آنکا مال، بهترین برندها در آنکارا نمایندگی دارند. مشهورترین برندهای پوشاک مثل زارا و منگو در این مرکز خرید محصولات خود را عرضه می‌کنند. به غیر از فروشگاه‌های برند بین‌المللی، فروشگاه‌های عرضه‌ی برندهای ترک هم در این مرکز وجود دارد.

این مجموعه‌ی تجاری به غیر از فروشگاه امکانات دیگری هم دارد. سینما، کافه و رستوران‌های مختلف بهترین فرصت است که بعد از خرید ساعاتی را استراحت و تفریح کنید.

مرکز خرید Cepa یکی دیگر از مراکز تجاری سرپوشیده در آنکارا است که تجربه‌ی خرید از آن را نباید از دست بدهید. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار مدرن است و از فروشگاه‌های برترین برندهای داخلی و بین‌المللی، میزبانی می‌کند.

از هدیه و سوغات و زیورآلات گرفته تا لباس و کفش، با بهترین کیفیت در این مجموعه‌ی تجاری عرضه می‌شود. این مرکز خرید هم مثل سایر مراکز خرید بزرگ شهر، به غیر از فروشگاه‌ها، امکانات دیگری مثل سینما، رستوران و کافه دارد در نتیجه برای یک تفریح کامل خانوادگی، مقصد بسیار مناسبی است.

به غیر از مراکز خرید بزرگ و مدرن، در آنکارا خیابان‌های زیادی وجود دارد که اطراف آن‌ها پر از مغازه‌ و بوتیک است. اگر دوست دارید هم‌زمان با گشت و گذار در خیابان و دیدن گوشه‌ای از زندگی اهالی شهر، خرید کنید سری به این خیابان‌ها و مناطق خرید بزنید.

محله‌ی Kızılay

در مرکز شهر، منطقه‌ی شلوغ و پررفت و‌ آمد Kızılay قرار دارد که مقصدی بسیار مناسب برای خرید در آنکارا است. در این منطقه، مراکز خرید سرپوشیده‌ی متعددی وجود دارد و غیر از مراکز خرید از صدها بوتیک و مغازه می‌توانید خرید کنید.

از آنجایی که این محله برای خرید و گشت و گذار بسیار مناسب است، کافه‌های زیادی در اطراف خیابان‌های آن قرار دارد که تفریح شما را کامل کند و هنگام خرید اگر خسته شدید و نیاز به استراحت داشتید،

می‌توانید دقایقی در این کافه‌ها بنشینید و نوشیدنی یا اسنک بخورید. در اطراف بلوار آتاتورک درختان شاه‌بلوط قرار دارند و در میان آن‌ها می‌توانید از ده‌ها مغازه‌ی کتاب‌فروشی، غذاخوری‌ها و… دیدن کنید.

اگر می‌خواهید خیابان‌های شهر را ببینید و از بهترین و شیک‌ترین بوتیک‌ها، فروشگاه‌های مدرن، فروشگاه‌های سوغات و هدیه و قنادی‌ها خرید کنید، به خیابان Tunali و Kavaklıdere سر بزنید.

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

خرید از بازارهای ترکیه

اگر دوست دارید خرید سنتی در آنکارا را تجربه کنید، مراکز خرید مدرن جای مناسبی برای این کار نیست. برای خریدهای سنتی، بازارها و فروشگاه‌های صنایع دستی زیادی در سراسر آنکارا وجود دارد که سر زدن به آن‌ها حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، تجربه‌ای دوست‌داشتنی است.

منطقه‌ی Çıkrıkçılar Yokuşu با بازارچه‌ی جذابی که دارد، بهترین مقصد برای خرید در آنکارا است اگر به دنبال محصولات سنتی و بومی ترکیه هستید. علاوه بر خرید، این منطقه برای گشت و گذار و آشنا شدن با سبک زندگی اهالی آنکارا نیز مناسب است.

در این منطقه می‌توانید محصولات بومی مثل منسوجات دست‌بافت، محصولات چرمی، زیورآلات و ادویه‌جات و پارچه‌های سنتی را خریداری کنید. مهم‌ترین جاذبه‌ی این منطقه بازار مس است که در زبان محلی به آن Bakırcılar Çarşısı می‌گویند؛ خیابانی که در آن مسگران حضور دارند و از آن‌ها می‌توانید صنایع دستی مسی بخرید.

در نزدیکی قلعه‌ی آنکارا، مجموعه‌ای از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد که انواع محصولات و سوغات را عرضه می‌کنند. این محصولات عبارت‌اند از گلیم و فرش‌های دستبافت، ظروف و اشیای برنجی و اشیای قدیمی و عتیقه‌جات. در نزدیکی دروازه‌ی قلعه، یک بازار روباز شلوغ برپا می‌شود که غرفه‌های آن، محصولات خوراکی ترکیه را عرضه می‌کنند.

از این غرفه‌ها می‌توانید سوغاتی‌هایی مثل ادویه‌جات، سبزیجات معطر، آجیل و میوه‌های خشک بخرید. اگر به این بازار سر زدید، یکی از خوراکی‌هایی که حتما باید امتحان کنید، گوزلمه نام دارد.

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

خیابان ازمیر (Izmir)

این خیابان در منطقه‌ی مشهور Kizilay قرار دارد که منطقه‌ی مرکزی شهر آنکارا است. این خیابان را بیش از همه به خاطر فروشگاه‌های محصولات چرمی و کفش می‌شناسند.

اگر قصد خرید این محصولات را دارید، حتما به این خیابان سر بزنید.

 

منطقه‌ی Ulus

این منطقه در محدوده‌ی تاریخی شهر قرار دارد و برای خرید جای مناسبی است. در این منطقه هزارتویی از غرفه‌های بازارچه‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند و برای کسانی که می‌خواهند خریدی ارزان داشته باشند،

بسیار مناسب است. بیشتر مغازه‌های عتیقه‌فروشی شهر در این منطقه قرار دارند.

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

Saman Pazarı

در این منطقه تعداد زیادی مغازه در کنار هم قرار دارند که محصولات متنوعی از جمله زیورآلات و صنایع دستی می‌فروشند. تعداد قابل توجهی فروشگاه عرضه‌ی روغن زیتون هم در این منطقه قرار دارد.

کافه‌های جذاب و فروشگاه‌های اشیای آنتیک از دیگر دیدنی‌های این منطقه است.

 

فروشگاه Geleneksel El Sanatları

فروشگاه Geleneksel El Sanatları متعلق به اداره‌ی فروشگاه‌های صنایع دستی سنتی است و مقصدی عالی است برای خرید سوغات سنتی و صنایع دستی و هر آنچه که با فرهنگ بومی در ارتباط است.

این صنایع دستی توسط مردان و زنان هنرمندی از سراسر ترکیه ساخته می‌شوند. این مجموعه در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و به عرضه‌ی برترین محصولات طراحان وهنرمندان ترکیه اختصاص یافته است.

هدف این مجموعه تحقیق در مورد این هنرهای بومی و سنتی و توسعه‌ی آن‌ها و حمایت از تولیدات و محصولات سنتی است.

در این فروشگاه می‌توانید محصولاتی جذاب و متنوع از قبیل فرش‌های رنگارنگ، منسوجات، زیورآلات، ظروف سرامیکی و شیشه‌ای و… را به عنوان یادگاری و سوغات خریداری کنید و غیر از خرید سوغاتی باکیفیت و خاص، از تولیدات بومی حمایت کنید.

 

فروشگاه Vakko

اگر می‌خواهید سوغاتی لوکس و گران‌قیمت بخرید، به فروشگاه یکی از لوکس‌ترین برندهای مد ترکیه یعنی Vakko سر بزنید. در این فروشگاه می‌توانید بهترین محصولات مرتبط با مد و پوشاک بانوان و آقایان را خریداری کنید.

محصولاتی از قبیل انواع لباس، کیف و کفش و… به غیر از پوشاک، این برند محصولات دیگری مثل حوله، منسوجات آشپزخانه، کوسن و آیتم‌های دکوری با طرح‌های مدرن و سنتی دارد.

علاوه بر برند اختصاصی شکلات، این مجموعه به خاطر شال‌های صد درصد ابریشمی‌اش شهرت دارد که با طرح‌های بومی و سنتی ترکی تزیین شده‌اند.

 

فروشگاه پاشاباغچه (Pasabahce)

پاشاباغچه یکی از برندهای مشهور ترکیه در زمینه‌ی تولید محصولات شیشه و بلور است. از فروشگاه‌های این مجموعه می‌توانید ظروف زیبا با طرح‌های سنتی ترکی به عنوان سوغات خریداری کنید.

وسایل تزیینی با الهام از دوران عثمانی، استکان‌های نقاشی شده با دست با طرح‌های گلدار و طلایی و انواع ظروف و اشیای دکوری و مصرفی را می‌توانید برای خود یا عزیزان‌تان خریداری کنید.

با خرید ست‌های چای‌خوری یا قهوه‌خوری ترکی، می‌توانید سنت‌های ترکی را با خود به منزل‌تان برید.

 

در صورتی که امکان خرید حضوری از این مراکز خرید ندارید به راحتی می توانید از طریق شرکت پرشین اقدام به خرید تمامی برندهای ترکیه به صورت آنلاین را داشته باشید و درب منزل محصول خود را دریافت کنید.

خرید آنلاین از ترکیه

این مطلب را منتشر کنید

آیا این مطلب را پسندیدید

0

مطالب مرتبط

نحوه انتقال پول به خارج از کشور

نحوه انتقال پول به خارج از کشور شاید زمانی که صحبت از انتقال ارز می شود اولین راهی که به ذهن بیشتر ما می رسد، استفاده از سیستم بانکی سنتی است. که البته بهتر است آخرین روش باشد! چرا که استفاده از این روش با توجه به روش های جدیدی که برای انتقال پول ایجاد شده است نه تنها هزینه زیادی دارد بلکه مدت ...

مرز ترکیه و ایران برای توریست ها باز شد

       مرز ترکیه و ایران برای توریست ها باز شد رفع محدودیت های توریستی ما بین ایران و ترکیه طبق آخرین تصمیم گیری وزرات بهداشت ماه های گذشته به دلیل انتشار ویروس کرونا که تمامی کشورهای جهان را درگیر خود کرده بود. از این روی دولت ها تصمیماتی جهت جلوگیری از ورود و خروج به کشور خود گرفتند و پروتکل ...

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به ترکیه است. ترکیه رشد اقتصادی امیدوار کننده ای دارد و انتظار می رود یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد باشد. علاوه بر این ترکیه سرمایه گذاری مستقیم خارجی را تشویق می کند. زیربنای خوب و نیروی کار رقابتی، دو دلیل اصلی دیگر است که سرمایه گذاران به ...

رشد جدید نقدینگی مربوط به پول است

رشد جدید نقدینگی مربوط به پول است یک کارشناس پولی و بانکی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی نقدینگی گفت: انباشت تورمی که در گذشته حادث شده اکنون در حال آزاد شدن است و رشد جدید نقدینگی هم که اتفاق می افتد بیشتر بصورت پول نمود دارد. علی سعدوندی در مصاحبه با رادیو گفت: متاسفانه رشد نقدینگی در کشور به 28 درصد ...

بلاگ پرشین

پرشین را در دنبال کنید