خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

خرید مستقیم از ترکیه برای افرادی که به برندهای معتبر این کشور علاقمند هستند و برای صاحبان فروشگاهها بسیار جذاب است و سالانه سیل زیادی از این افراد برای خرید وارد ترکیه می شوند.

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

در گذشته برای خرید از ترکیه حتما باید به این کشور سفر می کردید ولی در حال حاضر راههای دیگری که به صرفه تر هم هستند برای خرید مستقیم از ترکیه وجود دارد.

علی الخصوص در دهه های اخیر فروشگاههای اینترنتی و آنلاین رشد و توسعه فراوان داشته اند.

نیاز کاربران عزیز باعث شده تا صاحبان این نوع کسب و کارها برای عرضه بهتر محصولات خود به فضای اینترنتی و آنلاین روی بیاورند.

در این بین، شرکت بازرگانی پرشین با ارئه محصولات متنوع مانند پوشاک بچگانه، زنانه، مردانه، انواع کیف و کفش، ساعت و اکسسوری و محصولات ورزشی گامی نو و جدید در خدمت رسانی به کاربران و مشتریان عزیزی که تمایل و قصد خرید آنلاین را دارند، برداشته است.

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

خرید مستقیم از ترکیه یکی از شیوه های رایج برای خرید کالاها از برندهای مختلف است. برندها و مارک های ترکیه ای در تولید لباس در سراسر دنیا به شهرت و محبوبیت دست پیدا کرده اند البته این برند ها درجات مختلفی داشته و بسته به قیمت آنها میزان کیفیت آنها هم تغییر می کند.

برخی افراد گمان می کنند خرید مستقیم از ترکیه فقط با سفر به این کشور امکان پذیر است در حالیکه اصلا اینطور نیست و در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا بسیاری از فروشگاهها و یا خود افراد بدون هیچ گونه زحمت یا متحمل شدن هزینه رفت و آمد می توانند خرید مستقیم از ترکیه داشته باشند.

برای خرید مستقیم از ترکیه راههای مختلفی وجود دارد بدون حضور فیزیکی، منجمله خرید آنلاین لباس از ترکیه و خرید اینترنتی لباس ترک که در ادامه برخی از آنها را توضیح می دهیم.

 

خرید آنلاین از فروشگاههای ترکیه ای یکی از راههای خرید مستقیم از ترکیه

بسیاری از برند ها و فروشگاههای تولید و عرضه لباس و سایر وسایل از ترکیه دارای سایت اینترنتی برای فروش اینترنتی هم هستند.

با استفاده از این سایت ها شما می توانید هر گونه وسیله که نیاز دارید را به صورت خرید مستقیم از ترکیه انجام دهید.

این روش بسیار ساده است فقط باید توجه داشته باشید به سایت های معتبر مراجعه کنید و به هر سایت اعتماد نکنید.

بعد از ورود به سایت مورد نظر وسیله ای که نیاز دارید را سرچ کرده و در صورت موجود بودن باید تقاضای خرید را ثبت کنید بقیه مراحل هم عموما در اینگونه سایت ها به صورت دقیق توضیح داده شده است.

خرید مستقیم از ترکیه یک شیوه نوین برای دستیابی به کالاهاییست که امکان خرید حضوری آنها را ندارید.

فروشگاه آنلاین لباس مخصوصا فروشگاه اینترنتی لباس زنانه راه را برای خرید انواع لباس ملجسی ترک و لباس شب ترک بازگشوده است.

 

خرید از فروشگاههای رابط یک راه دیگر برای خرید مستقیم از ترکیه

برخی فروشگاههای ایرانی هم هستند که می توانند برای شما خرید مستقیم از ترکیه را انجام دهند این سایت ها یا نمایندگی برندهای ترکیه ای هستند و یا اینکه می توانند این کار را به صورت مستقیم انجام دهند.

البته عموما خریداران ترجیح می دهند که خودشان به صورت مستقیم کالاهای مورد نیاز خود تهیه کنند و در بسیاری مواقع از این کار لذت بیشتری می برند.

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

مزایای خرید مستقیم از ترکیه

خرید مستقیم از سایت هایی که کالاهای برند ترکیه ای را عرضه می کنند، مزایای زیادی دارد در ادامه ما قصد داریم در مورد این مزایا صحبت کنیم.

 

کارمزد پایین از مزایای خرید مستقیم از ترکیه

یکی از مزایایی که خرید مستقیم از ترکیه دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد کارمزد پایین خرید است.

یعنی شما می توانید با استفاده از این شیوه خریدهای متعدد و زیادی انجام داده بدون اینکه کارمزد زیادی بپردازید.

البته اگر در فصل ها و زمان هایی که حراج برندها معتبر و خوب است برای خرید مراجعه کنید هم می توانید تخفیف های بسیار عالی بگیرد و هم کارمزد پایینی پرداخت کنید.

یکی از گلایه های خریداران جزء و عمده از برندهای ترکیه ای پرداخت کارمزد بالا است که سود آنها را کاهش می دهد. اما سایت هایی وجود دارند که می توانند خرید مستقیم از ترکیه را با کارمزد های پایین انجام دهند.

یکی از عمده ترین امکانات فروشگاه اینترنتی کیالوکس بدین گونه است که از طریق این سایت میتوانید خرید آنلاین از ترندیول داشته باشید.

 

ارسال سریع از دیگر مزایای خرید مستقیم از ترکیه

اینکه شما یک کالایی را خرید کنید و در اولین فرصت به دستتان برسد، لذتی دیگر دارد.

برخی شیوه های خرید مجازی و اینترنتی برای ارسال کالاهای خریداری شده زمان زیادی تلف می کنند اما سایت هایی که کالاهای برندهای ترکیه را عرضه می کنند،

مثل شرکت بازرگانی پرشین عموما در اولین فرصت و در کمترین زمان کالای شما را ارسال کرده بدون اینکه زمان زیادی منتظر کالای خریداری شده باشید.

همین موضوع از مزیت ها و حسن های خرید مستقیم از ترکیه محسوب شده و به همین علت در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از فروشگاه داران خرید های عمده خود را هم به همین روش انجام می دهند و البته بسیار هم راضی هستند.

 

ضمانت سلامت کالا و عودت وجه از مهمترین مزایای خرید مستقیم از ترکیه

از این مزیت به هیچ عنوان نمی توان چشم پوشی کرد. یعنی اگر سایتی این آپشن را نداشته باشد به هیچ عنوان نباید به آن اعتماد کرده و از آن خرید کنید.

همه کالاها مثل لباس نیستند که امکان صدمه دیدن آن کم باشد برخی کالاها شکستنی بوده و ممکن است در حین حمل و جابجایی آسیب ببینند و البته این موضوع در خرید های عمده بسیار مهمتر است چرا که پول زیادی بابت خرید پرداخت شده و ممکن است در اثر این موضوع شخص ضرر زیادی متحمل شود.

بنابراین اگر قصد دارید به این شیوه به صورت جزء و یا عمده خرید کنید حتما باید از فروشندگان درخواست ضمانت سلامت کالا کرده و در صورت بروز عیب و ایراد در آن مطمئن باشید که پول شما را پس می دهند.

این مسئله در حال حاضر یک مسئله کاملا طبیعی در همه فروشگاهها بوده و فروشگاههایی که این آپشن را نداشته باشد قطعا برند معتبری نخواهد بود.

 

پشتیبانی قوی از دیگر مزایای خرید مستقیم از ترکیه

پشتیبانی از خرید یعنی وقتی شما یک کالا را به صورت اینترنتی یا خرید مستقیم انجام می دهید یک گروه و تیم باشند که به سوالات شما جواب بدهند.

این سوالات می تواند در خصوص استفاده از آن کالا باشد یا شامل سوالات در جریان نقل و انتقال شود. در هر صورت شخصی که خرید می کند دوست دارد در صورت لزوم کسی باشد که به ابهامات آن جواب بدهد.

افرادی که به این ابهامات پاسخ می دهند تیم پشتیبان هر برند و فروشگاه محسوب شده و حتما در خرید مستقیم از ترکیه هم باید این آیتم و آپشن را در نظر بگیرید و از آن صرف نظر نکنید.

در بین سایتهای فعال در این زمینه شرکت بازرگانی پرشین، شرکتی معتبر و با پشتیبانی فعال در حوزه ارائه محصولات لباس مجلسی ترک و کلا لباس ترکی میباشد.

 

سایت های معتبر برای خرید مستقیم از ترکیه

دفاکتو یک سایت بسیار معتبر در زمینه فروش لباس و پوشاک با برندهای مختلف است. این سایت جزو ۵ سایت برتر ترکیه بوده و محصولاتی که عرضه می کند به کیفیت بالا و قیمت مناسب مشهور هستند.

عموما مسافران و توریست هایی که به ترکیه سفر می کنند محال است سری به این فروشگاه نزنند و از آن خرید نکنند.

در انتها خاطر نشان مینمائیم با توجه به رشد روزافزون بیزینس های اینترنتی و فروشگاههای آنلاین مخصوصا در حوزه پوشاک و لباس ترک و همچنین لباس مجلسی ترک و لباس شب ترک ، شرکت بازرگانی پرشین سعی نموده است با هدف برندینگ در حوزه فروشگاه اینترنتی لباس ترک، مخصوصا فروشگاه اینترنتی لباس مجلسی زنانه محصولات متمایز و با قیمت و کیفیت عالی را برای کاربران و مشتریان محترمش ارائه دهد. برای دیدن محصولات جدید و خرید آنلاین لباس از ترکیه و نیز خرید اینترنتی از ترندیول میتوانید به سایت آن مراجعه داشته باشد و در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل خرید و ثبت سفارش با کادر فروش ما در تماس باشید.

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

این مطلب را منتشر کنید

آیا این مطلب را پسندیدید

0

مطالب مرتبط

سوئیفت چیست و عملکرد آن چگونه است؟

سوئیفت چیست؟ سوئیفت (نوشتار به زبان انگلیسی: SWIFT)   Society for Worldwide Inter bank Financial Telecommunication معنی به زبان فارسی : جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی میباشد که یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است ، در ماه مه ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی ، با هدف یک پارچه سازی سیستم انتقال ارزی مابین کشور های عضو و اعمال یک روش استاندارد ...

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه

خرید آنلاین از برندهای معروف ترکیه آنکارا، پایتخت ترکیه، دومین شهر بزرگ این کشور است. در آنکارا می‌توانید مدرن‌ترین و سنتی‌ترین محصولات را در کنار هم از  فروشگاه‌های مختلف و بازارچه‌های سنتی خریداری کنید. راهنمای خرید در آنکارا، شما را با بهترین مراکز تجاری و بازارچه‌های شهر آشنا می‌کند. در صورتی که امکان خرید حضوری از این مراکز خرید ندارید به راحتی ...

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه در سال ۲۰۲۰ قانون اقامت توریستی ترکیه تغییر کرده و به شرح ذیل اجرا می شود قانون  6458 ماده ۳۱ (مشاهده کامل قانون فوق به زبان ترکی در سایت رسمی مجلس ترکیه) که به دریافت اقامت توریستی ترکیه برای افراد خارجی اشاره دارد از تاریخ 2020/1/1 این قانون به شکلی جدید برای اتباع خارجی به غیر از اروپاییان به اجرا خواهد گذاشته شد. سرانجام ...

علت رشد قیمت دلار چیست؟

علت رشد قیمت دلار چیست؟ برخی از معامله‌گران باور دارند که رشد سکه و دلار در شرایط کنونی بیشتر تحت تاثیر متغیرهای هیجانی است و با فروکش هیجانات قیمت‌ها نیز راه رفته را بازخواهند گشت. در دومین روز هفته، معامله‌گران دلار تلاش کردند سطح ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی را بشکنند، ولی بازار همچنان پشت این سطح باقی ماند. از همان ابتدای ...

بلاگ پرشین

پرشین را در دنبال کنید