بلیط لحظه آخری دنیزلی

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

بلیط لحظه آخری دنیزلی

سفر به دنیزلی

دنیزلی، قطب تجاری و صنعتی جنوب شرقی ترکیه است. این شهر به عنوان یک مرکز تجاری پر جنب و جوش در قرن ۱۴ رشد کرد.

صنعت نساجی این شهر بسیار مشهور و شناخته شده است. جهانگرد عرب، ابن بطوطه دنیزلی را شهری مناسب برای مقاصد تجاری با هفت مسجد، حمام، و بازار می شناسد.

بسیاری از اقوام در عصر مس در این شهر ساکن شدند. دنیزلی به مرور و در ادوار مختلف، به مرکز فرهنگ های متفاوت تبدیل شد.
دنیزلی دو بار توسط زلزله ویران شده است. بار اول در اوایل قرن ۱۸ و بار دیگر در سال ۱۸۹۹٫

همین موضوع باعث شده است که بسیاری از بناهای تاریخی آن از بین بروند. با این حال هنوز هم بسیاری از مکان‌های تاریخی را می توان در دنیزلی و اطراف این شهر یافت.

به دلیل نزدیکی دنیزلی به پاموک کاله، معمولا جمعیت زیادی به این شهر می روند. دنیزلی رستوران‌ها و کافه‌های بینظیری دارد.

 

بلیط لحظه آخری دنیزلی

آب و هوای دنیزلی

دنیزلی در منطقه اژه ترکیه واقع شده است، در این منطقه دمای هوا ثابت نیست.

هوای نواحی که از ساحل دورتر هستند، خنک تر است و نسبت به بخش غربی ارتفاع بیشتری نسبت به سطح دریا دارند.

بنابراین در مناطق مختلف آن تفاوت دمایی وجود دارد. کوه‌های این منطقه بر دریا عمود هستند و همین باعث می شود که در معرض بادهایی قرار بگیرد که از سمت دریای اژه می‌آیند.
به طور کلی آب و هوای دنیزلی در فصل تابستان گرم است، در حالیکه در طول فصل زمستان ممکن است هوا خیلی سرد شود، و کوه‌های اطراف دنیزلی که این شهر را احاطه کرده اند، پر از برف شوند.

آب و هوای دنیزلی در فصل بهار و پاییز بارانی و معتدل است.

 

بهترین زمان سفر به دنیزلی

بهترین زمان سفر به دنیزلی فصل بهار است، یعنی از ماه اپریل تا اواسط ژوئن. گرماتی تابستان‌های آن می تواند تا حدودی تحمل ناپذیر باشد و زمستان‌های آن با ریزش برف همراه است.

فصل پاییز نیز زمان مناسبی برای سفر به این شهر است. اما در فصل پاییز روزها کوتاه هستند، و احتمال ریزش باران نیز بیشتر است.

 

جاهای دیدنی دنیزلی

دنیزلی با وجودیکه شهری صنعتی محسوب می شود، به دلیل چشمه های آب گرم زیبا و قرمز رنگی که دارد

در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. در ادامه تعدادی از جاهای دیدنی دنیزلی را به شما معرفی می کنیم:

شهر باستانی هیراپلیس
تئاتر باستانی هیراپلیس
چشمه‌های آبگرم کاراهاییت
غار کاکلیک
استخرهای آبگرم طبیعی پاموک کاله
استخرهای کلئوپاترا
پارک طبیعی پاموک کاله
گورستان آناتولی
موزه باستان‌شناسی هیراپلیس
کلیسای لاودیکیا
پارک ملی کوه هوناز

 

بلیط هواپیما تهران دنیزلی

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران دنیزلی، می اوانید به وبسایت پرشین مراجعه کنید و یا با شماره های زیر در تماس باشید.

تماس – تلگرام – واتس اپ

۰۰۹۰۵۵۳۵۵۵۵۳۳۳
۰۰۹۰۲۵۸۲۶۳۷۹۷۸

در حال حاضر هواپیمایی ترکیش و هواپیمایی قطر ایرویز و ماهان در مسیر تهران دنیزلی مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد دنیزلی انجام می‌شوند.

 

بلیط ارزان دنیزلی

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را به کارشناسان ما بدهید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار بازرگانی پرشین را مشاهده کنید.

 

بلیط چارتر دنیزلی

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق شماره های زیر می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه بازرگانی پرشین بلیط چارتر خریداری کنید.

 

بلیط لحظه آخری

در پرواز لحظه آخری  همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی دنیزلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری نیز همانند بلیط سیستمی دنیزلی است.

به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به دنیزلی را دارید کافی است درخواست خود را برای بلیط تهران دنیزلی بدهید.

با مقایسه دیگر رقبای ما میتوانید نتیجه بگیرید که ارزان ترین بلیط را به شما پیشنهاد میدهیم

چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری دنیزلی دسترسی داشته باشید

کافی است که از کارشناسان فروش ما بخواهید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری دنیزلی خرید خود را به راحتی انجام دهید.

بازرگانی پرشین خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران دنیزلی را برای شما میسر می‌سازد.

 

بلیط ارزان هواپیما دنیزلی

با خرید بلیط هواپیما از سایت بازرگانی پرشین ارزانترین قیمت بلیط پرواز دنیزلی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما دنیزلی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

این مطلب را منتشر کنید

آیا این مطلب را پسندیدید

0

مطالب مرتبط

علت رشد قیمت دلار چیست؟

علت رشد قیمت دلار چیست؟ برخی از معامله‌گران باور دارند که رشد سکه و دلار در شرایط کنونی بیشتر تحت تاثیر متغیرهای هیجانی است و با فروکش هیجانات قیمت‌ها نیز راه رفته را بازخواهند گشت. در دومین روز هفته، معامله‌گران دلار تلاش کردند سطح ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی را بشکنند، ولی بازار همچنان پشت این سطح باقی ماند. از همان ابتدای ...

دلیل توقف پروازهای فوق‌العاده ایران به ترکیه

دلیل توقف پروازهای فوق‌العاده ایران به ترکیه معاون بازرگانی قشم‌ایر تاکید کرد که توقف تمام پروازهای فوق‌العاده شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به ترکیه نهایی شده و فعلا امکان پرواز به سه شهر ازمیر، اسپارتا و دنیزلی وجود ندارد. به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با دستور مقامات ترکیه‌ای پرواز شرکت‌های ایرانی به این سه شهر ترکیه متوقف شده و در ...

سوئیفت چیست و عملکرد آن چگونه است؟

سوئیفت چیست؟ سوئیفت (نوشتار به زبان انگلیسی: SWIFT)   Society for Worldwide Inter bank Financial Telecommunication معنی به زبان فارسی : جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی میباشد که یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است ، در ماه مه ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی ، با هدف یک پارچه سازی سیستم انتقال ارزی مابین کشور های عضو و اعمال یک روش استاندارد ...

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به ترکیه است. ترکیه رشد اقتصادی امیدوار کننده ای دارد و انتظار می رود یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد باشد. علاوه بر این ترکیه سرمایه گذاری مستقیم خارجی را تشویق می کند. زیربنای خوب و نیروی کار رقابتی، دو دلیل اصلی دیگر است که سرمایه گذاران به ...

بلاگ پرشین

پرشین را در دنبال کنید